بسیاری از ادویه‌ها و افزودنی‌های غذایی می‌توانند به طعم و عطر و ظاهر غذاهای ماهی و مرغ اضافه کنند. برخی از این ادویه‌ها شامل: برای مرغ: زعفران: این ادویه به مرغ رنگ و طعم خوشایندی می‌دهد. زنجبیل: این ادویه به مرغ طعم تلخ را تعدیل می‌کند و می‌تواند بوی بد را نیز از آن حذف کند. فلفل سیاه: این ادویه به مرغ طعم تند و دارای اعتدال شده‌ای می‌دهد. خردل: این ادویه باعث بهبود طعم و رنگ مرغ می‌شود و می‌تواند روی آن پخت شود.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت ادویه مرغ و ماهی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


بسیاری از ادویه‌ها و افزودنی‌های غذایی می‌توانند به طعم و عطر و ظاهر غذاهای ماهی و مرغ اضافه کنند. برخی از این ادویه‌ها شامل:  برای مرغ:  زعفران: این ادویه به مرغ رنگ و طعم خوشایندی می‌دهد. زنجبیل: این ادویه به مرغ طعم تلخ را تعدیل می‌کند و می‌تواند بوی بد را نیز از آن حذف کند. فلفل سیاه: این ادویه به مرغ طعم تند و دارای اعتدال شده‌ای می‌دهد. خردل: این ادویه باعث بهبود طعم و رنگ مرغ می‌شود و می‌تواند روی آن پخت شود.

قیمت ادویه مرغ و ماهی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



براي ماهي:

  • نعناع: اين ادويه به ماهي طعم منحصر به فردي مي‌دهد و بوي بد را نيز از آن حذف مي‌كند.
  • زعفران: اين ادويه ماهي را با رنگ طلايي و شفاف تركيب مي‌كند و طعم خوبي به آن مي‌دهد.
  • دارچين: اين ادويه به ماهي طعم شيرين مي‌دهد و بوي بد را از آن حذف مي‌كند.
  • رزماري: اين ادويه به ماهي طعم و عطري خوشايند مي‌دهد و همچنين مي‌تواند باعث كاهش بوي بد آن شود.

قيمت ادويه مرغ و ماهي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع طريقه مصرف ادويه مرغ-طرز تهيه ادويه مرغ و ماهي آبادان-ادويه مرغ و ماهي گلها خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت ادويه مرغ و ماهي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.


قيمت ادويه مرغ و ماهي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت ادويه مرغ و ماهي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد طريقه مصرف ادويه مرغ-طرز تهيه ادويه مرغ و ماهي آبادان-ادويه مرغ و ماهي گلها با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت ادويه مرغ و ماهي را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت ادويه مرغ و ماهي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت ادويه مرغ و ماهي و طريقه مصرف ادويه مرغ-طرز تهيه ادويه مرغ و ماهي آبادان-ادويه مرغ و ماهي گلها كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت ادويه مرغ و ماهي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

مرغ و ماهي جزو انواع گوشت سفيد و انواع غذاهاي محبوب و پرطرفدار در سراسر دنيا هستند كه به روش‌هاي مختلفي طبخ و تهيه مي‌شوند. اين تفاوت در روش‌هاي طبخ، در تمام مراحل از پاك كردن و خرد كردن گرفته تا نحوه طعم دار كردن و روش پخت مرغ و ماهي مشهود است. در اين ميان، نحوه مزه دار كردن و مرينيت كردن گوشت سفيد، يكي از مهم‌ترين مراحل براي تهيه غذايي خوش عطر و طعم است كه بايد به دقت و با توجه صورت گيرد. در همين راستا، سرآشپزهاي خبره و باسابقه، ادويه‌هاي گوناگون را به نسبت‌هاي خاصي با يكديگر تركيب كرده و از آنها براي خوش عطر و طعم كردن گوشت مرغ و ماهي استفاده مي كنند. ما نيز در ادامه اين مطلب به معرفي و بررسي خواص ادويه مرغ و ماهي در آشپزي خواهيم پرداخت. با ما همراه باشيد.

قيمت ادويه مرغ و ماهي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي


ادويه مرغ و ماهي چيست؟

ادويه مرغ و ماهي، نوعي ادويه تركيبي با طبع گرم و عطري خاص و دل انگيز است. اين ادويه را مي‌توان براي مرينيت و مزه دار كردن گوشت مرغ و انواع ماهي به كار برده و آن‌ها را به شيوه دلخواه مانند كبابي كردن، سرخ كردن، سوخاري كردن، گريل كردن و … طبخ كرد.


تركيبات اين ادويه، شامل:

  • فلفل بهار
  • رازيانه
  • پودر گوجه فرنگي
  • پودر پياز
  • زنجبيل
  • پودر ميخك

و … است كه به نسبت خاصي با يكديگر مخلوط شده و عطر و طعم بي نظيري به گوشت مرغ و ماهي مي‌بخشند. ادويه مرغ و ماهي به دليل داشتن تركيبي از ادويه جات با طبع گرم، انتخابي مناسب براي تعديل سردي گوشت است.
هر يك از اين ادويه‌ها به تنهايي داراي طبع گرم هستند و مخلوط آن‌ها نيز سردي گوشت سفيد را تعديل مي‌كند. به همين دليل نيز متعادل سازي طبع گوشت، يكي از اصلي‌ترين خواص ادويه مرغ و ماهي شناخته مي‌شود.

قيمت ادويه مرغ و ماهي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي


كاربرد ادويه مرغ و ماهي

اگر شما نيز جزو افرادي هستيد كه عطر و طعم ذاتي گوشت مرغ و ماهي را دوست نداريد و تمايل داريد تا خواص مرغ و ماهي را در زمان پخت به طور كلي تغيير داده و به سليقه خود نزديك‌تر كنيد، مي‌توانيد از ادويه مخصوص مرغ و ماهي استفاده كنيد.
همانطور كه مي‌دانيد، گوشت مرغ و ماهي داراي بوي زهم و ناخوشايندي است كه حتي پس از پخت كامل نيز برطرف نمي‌شود. اما آيا راهي براي برطرف كردن اين مشكل وجود دارد؟ بله، استفاده از ادويه مخصوص مرغ و ماهي! شما مي‌توانيد در زمان مرينيت كردن گوشت سفيد، از اين ادويه تركيبي استفاده كنيد تا بوي ناخوشايند گوشت سفيد را از بين برده و عطر و طعم دلنشيني به غذاي شما بيفزايد.

قيمت ادويه مرغ و ماهي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي


همانطور كه پيشتر اشاره كرديم، يكي از خواص ادويه مرغ و ماهي كمك به تعديل طبع سرد گوشت سفيد است. به طور كلي، سرما موجب تضعيف عملكرد ارگان‌ها و اندام‌هاي بدن شده و امكان بروز مشكلات و بيماري‌هاي مختلف در بدن را فراهم مي‌كند. اما با اينكه بسياري از مواد غذايي از جمله ميوه جات، سبزيجات و گوشت كه بخش عمده‌اي از رژيم غذايي روزانه ما را تشكيل مي‌دهند، طبع سردي دارند، امكان محدود كردن يا عدم مصرف آنها وجود ندارد.
بنابراين، بهتر است با مصرف انواع چاشني، مكمل و ادويه‌هاي طبع گرم، اين سرما را تعديل كنيم تا علاوه بر پيشگيري از سوء تغذيه و مشكلات ناشي از آن، از بروز بيماري‌ها و مشكلات مختلف در بدن جلوگيري شود. از اين جهت نيز مصرف و كاربرد ادويه مرغ و ماهي حائز اهميت بوده و براي حفظ سلامتي بسيار مفيد است.

قيمت ادويه مرغ و ماهي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي


طرز تهيه ادويه مخصوص مرغ و ماهي

شما مي‌توانيد ادويه مرغ و ماهي را از فروشگاه‌هاي مواد غذايي تهيه كنيد يا آن را در منزل و با كمك دستورات مختلفي كه براي تركيب آن وجود دارد، تهيه كنيد. طبيعي است كه تركيب ادويه جات مختلف با يكديگر متفاوت است اما شما مي‌توانيد تركيب ادويه خود را به گونه‌اي انتخاب كنيد كه شامل ادويه‌هاي دلخواهتان باشد يا نسبت آنها به سليقه غذايي شما نزديك‌تر شود.
براي تهيه ادويه مرغ و ماهي به ادويه جات خاصي نياز داريم كه تركيب و ميزان هر يك از آنها عبارت است از:


تركيبات ادويه مرغ و ماهي

  • فلفل بهار :نصف قاشق چاي خوري
  • رازيانه :يك قاشق چاي خوري
  • پودر گوجه فرنگي :يك  قاشق چاي خوري
  • پودر پياز :يك قاشق چاي خوري
  • زنجبيل:  يك قاشق چاي خوري
  • پودر ميخك : يك قاشق چاي خوري

يش از آن كه به بررسي طرز تهيه ادويه مرغ و ماهي بپردازيم، بد نيست تا نگاهي به خصوصيات اجزاي تشكيل دهنده آن بيندازيم.

قيمت ادويه مرغ و ماهي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي 


خواص ادويه هاي درون ادويه مرغ و ماهي

فلفل بهار

فلفل بهار، نوعي دانه فلفل كوچك، شبيه به نخود و با رنگي متمايل با قهوه‌اي تيره است. جالب است بدانيد كه اين فلفل، طعم تندي نداشته و عطر و طعم آن شبيه به ميخك، جوز بويا و دارچين است.

رازيانه

رازيانه، گياهي با طبع گرم و خشك و داراي خاصيت دارويي هورموني بسيار قدرتمندي است كه براي درمان انواع مشكلات و ناراحتي‌هاي بانوان كاربرد دارد.

پودر گوجه فرنگي

اين پودر از آسياب كردن گوجه فرنگي خشك شده تهيه مي‌شود و جهت طعم دار كردن و خوشرنگ‌تر شدن غذاها به كار مي‌رود.

پودر پياز

پودر پياز نيز از آسياب كردن پياز خشك شده بدست مي‌آيد و خواص پياز را همراه با عطر و طعم تند و تيز آن به غذاي شما مي‌افزايد.

زنجبيل

اين ادويه، يكي از محبوب‌ترين و پرطرفدارترين ادويه‌هاي طبع گرم در اقصي نقاط جهان است كه به دليل اثرات ضد ميكروبي، آنتي اكسيداني و ضد التهابي، براي درمان انواع بيماري‌ها نيز به كار مي‌رود.

پودر ميخك

ميخك، يكي از ادويه جات پركاربرد در غذاهاي هندي و كشورهاي شرق آسياست. پودر اين گل، طعم و مزه‌اي بي نظير داشته و به دليل دارا بودن خاصيت ضد عفوني كنندگي، در آشپزي نيز بسيار مفيد شناخته مي‌شود.

قيمت ادويه مرغ و ماهي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي


حال كه با مواد تشكيل دهنده و خواص ادويه مرغ و ماهي آشنا شديم، بايد اشاره كنيم كه براي تهيه اين ادويه، كافي است تمامي ادويه جات مورد نياز آن را با يكديگر به خوبي تركيب كرده، سپس مخلوط حاصل را در ظرفي شيشه‌اي و در بسته بريزيد. به اين ترتيب شما مي‌توانيد ادويه تركيبي خود را تا مدت‌ها در كابينت نگهداري كرده و در هنگام طبخ مرغ و ماهي به كار بريد.
توصيه ما به شما اين است كه در هنگام تهيه ادويه جات تركيبي معطر مانند ادويه مرغ و ماهي، ادويه را در مقياس كوچك تهيه كنيد تا همواره تازه و معطر بماند. همچنين، شما مي‌توانيد نسبت هر يك از اجزاي تشكيل دهنده اين ادويه را متناسب با ذائقه خود تغيير دهيد تا مخلوط حاصل را هر چه بيشتر به سليقه خود نزديك سازيد.

قيمت ادويه مرغ و ماهي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي


قيمت ادويه مرغ و ماهي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات طريقه مصرف ادويه مرغ-طرز تهيه ادويه مرغ و ماهي آبادان-ادويه مرغ و ماهي گلها مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 292 بازدید دیروز 371 بازدید کل 586059

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .